ברכת קתמ”ר לחג הפסח

קצין תותחנים ראשי, תא"ל אלון קלוס, מברך את משפחת חיל התותחנים לרגל חג החירות: "החיל ניחן באנשים מצוינים, מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים. פסיפס אנושי זה מרכיב את משפחת חיל התותחנים, משפחה מלוכדת, החותרת למצוינות בהתמדה"

מערכת תמיד תותחן     2017/04/09 - 16:15:09

לוחמים, לוחמות, משפחות יקרות, משפחת חיל התותחנים לדורותיה,
חג המצות מסמל את צעדינו הראשונים כעם. את שורש הווייתנו – התחלת ההתחלות. לא בכדי חודש ניסן הוא החודש הראשון בלוח העברי, המסמל תחילתה של שנה, מעבר בין עונות, ראשית האביב, יציאה מחושך לאור.
בהזדמנות חגיגית זו, ברצוני להביע את הערכתי על עשייתכם המסורה והמקצועית.
בעיניי, חיל התותחנים מהווה ומייצג יותר מכל את עוצמת האש הצה”לית שביבשה, ומחבר בין כלל המאמצים הצה”ליים להבטחת ביטחון המדינה.
הספקנו רבות בשנה האחרונה. לא היינו יכולים לעשות זאת בלעדיכם. הובלנו מספר פרויקטים מורכבים וחשובים במיוחד, שיצאו לפועל בזכות התגייסותכם. חשוב לי לעדכן שבימים אלו, החיל עובר מהפכה של ממש עם קליטת אמצעי לחימה שמשפרים משמעותית את יכולות הכיסוי והשמדת המטרות במרחב הלחימה. בנוסף לכך, סוכמו כיווני ההתעצמות וההתחדשות לעתיד, ובמרכזם ההחלטה על הצטיידות בתותח חדש ומתקדם מסוגו. מדובר במכפיל כוח משמעותי ביותר בכל אתגר מקצועי שנידרש לו בשנים הקרובות.
בנוסף, עבודה רבה בוצעה על רקע שינוי מרכז הכובד לשיפור רמת המוכנות לאתגרי שדה הקרב המודרני, ולחיל שלנו תפקיד משמעותי ומגוון במענה. לוחמי החיל, מתחדשים בציוד ע”פ הסטנדרטים החדשים של צה”ל, עוברים הכשרה מקצועית, מאתגרת, מעמיקה ומגוונת הכוללת בנוסף לפן המקצועי החת”מי, הכשרה למשימות ביטחון שוטף המוטלות על המסגרות בהן הם משרתים.
חיל התותחנים, גם היום, ניחן באנשים מצוינים, מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים. פסיפס אנושי זה מרכיב את משפחת חיל התותחנים, משפחה מלוכדת, החותרת למצוינות בהתמדה.
משפחות יקרות, אין לי ספק שהגיבוי והתמיכה בבנים ובבנות מסייע לנו בכל פועלנו, ועל כך תודה גדולה.
התחדשנו גם בהמנון (אותו תוכלו לראות בדף הפייסבוק של החיל, או באתר החיל), ובסיסמא שתלווה אותנו: תותחנים. משפחה ממוקדת מטרה!
מאחל לכם ולבני משפחותיכם חג פסח שמח, שקט, כשר ורק בשורות טובות.
 
בברכה,
תא”ל אלון קלוס
קצין תותחנים ראשי