הדור הבא: חיילים וקצינים מגדוד 402 נפגשו עם תלמידי תיכון

מפגש מיוחד נערך השבוע בין חיילי וקציני חת"ם לבין תלמידי כיתות י' בבית הספר 'אורט הנרי רונסון' באשקלון. "אתם הבאים בתור לבצע את המשימות המורכבות של צה"ל. היום אתם יושבים כאן ומהר מאוד האחריות תהיה על כתפכם", אמר קתמ"ר תא"ל אלון קלוס לתלמידים

מאת מערכת תמיד תותחן     2018/05/17 - 09:49:17

חיילים וקצינים מגדוד 402 של חיל התותחנים, מלווים באנשי האגף החברתי בטחוני של משרד הביטחון, הגיעו השבוע לביקור בבית הספר אורט הנרי רונסון באשקלון. במהלך הביקור נערכו סדנאות משותפות של חיילי הגדוד עם תלמידי כיתות י’ בבית הספר, וכן הרצאות והסברים על תפקיד הלוחמים והלוחמות של החיל.
הלוחמים, המפקדים ואנשי משרד הביטחון התרשמו עמוקות מתלמידי בית הספר. “אתם הנוער הטוב ביותר שיש היום”, אמרו אנשי משרד הביטחון לתלמידים. קצין תותחנים ראשי תא”ל אלון קלוס אמר לתלמידים, “אתם הבאים בתור לבצע את המשימות המורכבות של צה”ל. היום אתם יושבים כאן ומהר מאוד האחריות תהיה על כתפכם”.
צוות בית הספר הודה לאורחים על יום מאתגר ויוצא דופן. “בית הספר שם דגש על חינוך לשרות משמעותי בצה”ל ועל כך מעידים אחוזי הגיוס הגבוהים לצה”ל בקרב התלמידים”, ציינה המנהלת אורה גול והוסיפה “חשוב לנו מאוד שהתלמידים יגיעו מוכנים, מלאי אמונה , חדורי מוטיבציה וכל אחד יתרום את חלקו לחברה ולמדינה. אנחנו שמחים תמיד לשתף פעולה עם צה”ל, לחבק את החיילים ולהוקיר את פועלם”.
 
פרסום ראשון: אלירם משה, כאן דרום – אשקלון