מפקדת ראשונה ליחידת רוכב שמיים

"זו זכות יוצאת דופן ושליחות אדירה", אמרה רס"ן רעות רטיג וייס, המפקדת הנכנסת של יחידת הכטב"מים "רוכב שמיים", בטקס החלפת המפקדים שנערך בתחילת החודש

מאת מערכת אתר צה"ל     2017/07/31 - 11:31:31

טקס החלפת מפקד יחידת רוכב שמיים, יחידת הכטב”מ הטקטי של חיל התותחנים, התקיים בתחילת החודש בבסיס יחידת רוכב שמיים במחנה רמון. הטקס נערך במעמד קצין התותחנים הראשי, תא”ל אלון קלוס. לראשונה, מונתה ליחידה מפקדת, סא”ל רעות רטיג וייס, לאחר שמילאה שורת תפקידים שונים במערך הלוחמה של חיל התותחנים.
מפקד יחידת רוכב שמיים היוצא, סא”ל רן אשכנזי נאם בטקס: “היום, אחרי תקופה משמעותית זו בחיי אני יכול להגיד בפה מלא שהצלחנו. עמדנו במשימות המבצעיות שהוטלו עלינו, גדלנו בכ-30 אחוז בהיקפי הפעילות שלנו, ביצענו משימות עם כלל מפעילי הכוח העוסקים בהגנה על המדינה, ופיתחנו תחומים חדשים ומורכבים. קלטנו והטמענו גרסאות מתקדמות של מערכות רוכב שמיים, ומעל הכל ביססנו וחיזקנו את התשתית האנושית שלנו. רעות, אני מוסר לך היום את הפלא שנקרא יחידת רוכב שמיים, פלא זה לא מובן וכנראה שלא יובן למי שלא תהיה לו הזכות להיות חלק ממנו. אני בטוח שתצליחי באתגר”.
“לפני כמעט שבע שנים זכיתי להיות נוכחת בטקס הקמת יחידת רוכב שמיים”, אמרה המפקדת הנכנסת, סא”ל רעות רטיג וייס. “לא דמיינתי בחלומותיי הגדולים ביותר שיום יבוא ואעמוד בראשה. חשוב לי לציין שאני רואה בכך זכות יוצאת דופן ושליחות אדירה. ההצלחות של כל אחד מכם היא זו שנותנת מעמד של הצלחה ליחידה כולה”.
“בטוחה אני כי יחד נוכל לכל אתגר ונעמוד בו, גאה אני להצטרף היום למשפחת רוכב שמיים”, סיכמה סא”ל רטיג וייס.
בחודש פברואר השנה העניקה רס”ן רטיג וייס ריאיון מיוחד לאתר צה”ל שפורסם גם באתר “תמיד תותחן”, לרגל מינויה למפקדת יחידת “רוכב שמיים”. לחצו כאן לריאיון.
 
כתבה זו פורסמה לראשונה באתר צה”ל