צעירי הקצונה הבכירה בחת”ם

במהלך החודשים האחרונים התקיימו ברחבי הארץ טקסי חילוף מפקדים בחיל התותחנים: אל"מ תומר כהן מונה למפקד עוצבת אדירים, אל"מ חיים רבינוביץ תפס את הפיקוד על אגד התקומה ואל"מ אבי כדורי קיבל פיקוד על עוצבת התבור

מאת מערכת תמיד תותחן     2016/11/27 - 14:56:27

במהלך החודשים האחרונים התחדש חיל התותחנים בקצינים חדשים בדרגת אלוף משנה.
סא”ל תומר כהן שפיקד בעבר על גדוד מיתר הועלה לדרגת אל”מ ומונה למפקד עוצבת אדירים בגזרה הצפונית. אל”מ כהן מפקד על מערך האש באוגדת הגליל, מערך שהשתנה וממשיך להשתנות ללא הרף אל מול האיומים המתפתחים ועם כניסת טכנולוגיות חדשניות המאפשרות יכולות איסוף ומעקב מתקדמות ויכולות אש ותקיפה, שעדיין לא נוסו בגזרות לחימה אחרות.
אל”מ חיים רבינוביץ, שביצע תפקידים בכל מערכי החיל, תפס את הפיקוד על אגד התקומה. האגד שינה את הרכבו באופן מהפכני וגדודים ממערכים שונים הוטמעו בו. כעת, הוא כולל תותחים בחזית הטכנולוגיה הצה”לית. אגד התקומה, כחלק מהיותו שייך לאוגדה אופרטיבית בצה”ל, מתוכנן להילחם בחזית הצפונית ומוטלות עליו משימות אופרטיביות ומקצועיות מאתגרות.
אל”מ אבי כדורי, שסיים תפקיד מפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי, קיבל פיקוד על עוצבת התבור. האגד ששייך לאוגדה דרומית, שינה את יעודו, התחדש בתותחים מתקדמים, התחזק והתאים את עצמו לאתגרים המתפתחים בסביבת הלחימה הצפויה לו. עוצבת התבור, מהגדולות בצה”ל, מתאמנת ומתכוננת בימים אלה במסגרת השינויים והחידושים הרבים שבוצעו.
נאחל בהצלחה לאלופי המשנה צעירים בתפקידם הבכיר החדש.