תותחן ליום אחד

יחידת מיוחדת בחיל התותחנים ובית הספר "התומר" משתפים פעולה זה השנה העשירית בפרויקט מיוחד, במסגרתו תלמידי שכבת י"א מצטרפים ליחידה אחת לחודש וזוכים לעבור את חווית השירות הצבאי. בפעילות המסכמת, קיבלו התלמידים את הכומתה התכולה

מאת מערכת תמיד תותחן     2015/07/02 - 16:10:02

במסגרת פרויקט התנדבותי של יחידת הכטב”מים של חיל התותחנים, תלמידים בעלי צרכים מיוחדים מבית הספר “תומר” בנס ציונה מצטרפים לשורות היחידה אחת לחודש, כשלגופם מדי צבא, וזוכים לעבור את חווית השירות הצבאי לעומקה.
ביום שני, ה-15 ביוני, הגיע הפרויקט לשיאו במסע כומתה ייחודי בבסיס פלמחים, אשר בסופו קיבלו התלמידים את הכומתה התכולה מידי לוחמי יחידת הכטב”מים שליוו אותם ביום המיוחד. לאחר מסע הכומתה, הצטרפו הורי התלמידים, סגל המורים ומפקד היחידה.
שיתוף הפעולה בין בית הספר “התומר” ממנו מגיעים התלמידים, ליחידת הכטב”מים הוא אדוק וארוך טווח. בית הספר הוא חלק בלתי נפרד מפעילות היחידה. תלמידי בית הספר, שהיו תותחנים ליום אחד, זכו אף לכינוי ביחידה – “פלגת תומר”.
כאמור, פעם בחודש מגיעים התלמידים לבסיס פלמחים ומקבלים שיעורי ערכים ומורשת צבאית, ופעמיים בשנה מגיעים החיילים לפגוש את הילדים בבית הספר. מסע הכומתה היה הפעילות המסכמת של הפרויקט, טרם יצאו התלמידים לחופש הגדול.